Harvard Business Review -lehti
Harvard Business Review on yhdysvaltalainen johtamisen alan aikakauslehti, jota on julkaistu vuodesta 1922 lähtien. Lehteä julkaisee Harvard Business Publishing, joka on Harvardin yliopiston kokonaan omistama tytäryhtiö. HBR ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.
HBR kattaa laajan valikoiman aihealueita, kuten johtaminen, neuvottelu, liiketoiminta, strategia, operointi, yritysoikeus, markkinointi ja rahoitus.
Harvard Business Review'n englanninkielisen version maailmanlaajuinen levikki on 250 000. Lisäksi se lisensoi sisältöjään julkaistavaksi 13 muulla kielellä.
Harvard Business Review -lehden historiaa
Harvard Business Review aloitti toimintansa vuonna 1922 Harvard Business Schoolin aikakauslehtenä. Ensimmäisinä vuosina se keskittyi lähinnä makrotalouden trendeihin ja tiettyjen toimialojen kehitykseen.
Toisen maailmansodan jälkeen HBR:n sisällöissä korostuivat uudenlaiset johtamistekniikat, joita kehitettiin General Motorsin kaltaisissa suuryrityksissä.
Seuraavien kolmen vuosikymmenen aikana lehti keskittyi yleisiin johtamiskysymyksiin ja piti itseään "päättäjien aikakauslehtenä".
1980-luvulla Theodore Levittistä tuli Harvard Business Review'n päätoimittaja. Hän pyrki tekemään lehdestä enemmän suurta yleisöä kiinnostavan. Artikkeleja lyhennettiin ja lehti alkoi käsittelemään useampia aihealueita.
Vuonna 2009 HBR pestasi Time-lehden entisen varapäätoimittaja Adi Ignatiuksen päätoimittajakseen. Ignatiuksen aikana lehden ilmestymistiheys vaihtui 10 numerosta kuuteen numeroon vuodessa ja joka numerolle luotiin oma teema, jonka ympärille lehden artikkelit ja muu sisältö kietoutuu.
Harvard Business Review korostaa edelleen tutkimukseen perustuvia akateemisia artikkeleja, jotka auttavat lukijoita parantamaan yritystään ja edistämään uraansa. Samalla HBR onnistui kasvattamaan levikkiään ja tavoittavuuttaan sisällyttämällä lehteen ajankohtaisempia aiheita.
Harvard Business Review -lehden ja sen verkkovastineen (HBR.org) julkaisusta vastaa Harvard Business Publishing, joka julkaisee myös kirjallisuutta.
Harvard Business Review -tarjoukset ja tilaaminen Suomeen
Teemme yhteistyötä Suomen johtavien ulkomaisten lehtitilausten jälleenmyyjien kanssa mahdollistaaksemme painetun Harvard Business Review -lehden tilaamisen Suomeen edulliseen hintaan.
Tutustu Harvard Business Review -tarjouksiimme yllä ja tilaa HBR kotiin kannettuna 12 kk:n tilausjaksolla sisältäen kaikki vuoden aikana ilmestyvät 6 numeroa.
Harvard Business Review -tarjous sisältää sekä painetun lehden että käyttöoikeuden maksullisiin online-sisältöihin.
Tilaus on määräaikainen ja päättyy automaattisesti tilausjakson lopussa.
Voit antaa Harvard Business Review -tilauksen myös lahjaksi valitsemalla seuraavassa vaiheessa lahjatilauksen, ja täyttämällä lehden saajan ja maksajan tiedot erikseen.
Tilaus maksetaan lehden ensimmäisen numeron mukana tulevalla lahjalla.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.